Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 24 oktober 2014

Det löste sig ,,,

Ibland är det så lite som gör att man blir glad och varm inombords 

Jag var "bisittare" kan vi kalla det  på ett möte nu i veckan  

Den aktuella dagen mötet gällde har jag på mitt schema jobb 11,5 Tim 

Så den uppgiften får  lösas utan Min medverkan 
Nepp ingen semesterdag på ansökning 

Och jag måste säga att jag var/ blev  stolt över samtalen och föreningsandan ifrån 
Närvarande personer 

Klart att vi ska lösa detta 

Några av dessa gjorde även min dag på förra tävlingen då jag faktiskt kunde HEJJA PÅ DOM 
PRECIS HUR MYCKET JAG VILLE 

Självklart var det ett Möte i klubben med förarna som kör för Vimmerby MS 

Både innan & efter mötet blev det garagefix inför helgen 
Hoppas allt löser sig även där 

// 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar