Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 29 oktober 2014

Topp 3 ???


På något sätt har jag hamnat utanför mig själv !!! 
Ha ha 
Nej inger att oroa sig över 
Menar bara att plötsligt finns ingen fantasi till inlägg här eller insta,,,, 

Även om bilder ifrån "intresset " finns 
Så har jag ju ett litet annat liv 

Så det är så himla bra med dessa utmaningar 
#fotoutmaningoktober2014 är det ju nu då 
@fikadags har gjort den 

OCH där är det fri tolkning på orden / bilderna 

En dag var det #topp3

Hade ju varit så himla enkelt 
+något foto på Maken & lilla godingen 

Eller 

Dvs nr 2- 4
Ha ha 

Jaja 
Just nu skriver jag inte ordagrant texten jag skrev på insta,,, 
Men denna blev det 
Kanske inte direkt NR 1 
Men "svålarna " är bland #topp3 

Det lilla röda i glaset har tagit en pause 

Ibland tar jag bilder som jag tänker dessa ska jag jag lägga ut 

Men tankarna stannar visst där & då jag ser bilden så passar den inte alls in på den dagen 

Enl dottern så på min insta är det fortfarande 
Helt fel #selfie 
Fel håll , fel mun , för många rynkor på kinderna & för rynkig i pannan mm mm 


Jaja 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar