Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 29 oktober 2014

Vet lnget om JULEN , men sportlovet ska planeras


Jag håller på att försöka få ut 6 semesterdagar innan 31/12- 2014 
Är inte så himla enkelt !!!!!

Och det är inte klart ännu hur jul/ nyår ser ut 

Plötsligt vid snabbkoll ang schema så nästa vecka ska jag/ vi visst ha Önskat V 5- 8 

Ska absolut försöka jobba så lite som möjligt sportlovet 
Förstår inte hur jag tänkte denna vecka !!!

Jag som jobbat minsta möjliga på loven  och ALLTID LEDIG (nästan) födelsedagar 

Fast iofs skulle ju ingen av ungdomarna varit hemma v44

Och sonen är ju inte det heller , men dottern och hennes planering !!!! 

Jaja en krånglande dator och en kanna kaffe 
Blir mitt sällskap 

1 kommentar:

  1. Har inte följt dig så länge utan har bläddrat runt lite, finns det anledning till att du och maken valde att inte åka till det du kallar stugorna . Varför måste ni redan nu planera februari låter ytterst märkligt då schemat över julen ej är bekräftat . Vad har du för koppling till godingen .

    SvaraRadera