Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 3 oktober 2014

Lite bilder & annat

Jahop då var vi inne i oktober & den har lite uppskrivet på lite datum 

Livet rullar ju på i sin  vanliga lunk & lite olik 
Jag åkte kommunalt till Vimmerby en dag , jag hade  absolut kunnat göra det om jag varit tvungen att förflytta mig på annat sätt än gående

Då jag har jobbat lite mera på mitt kommunal arbete ,sedan i våras !!! 

Hamnade jag PLÖTSLIGT i matlåde träsket ,,,, 
Har ju insett att kroppen behöver nog tilltugg till kaffet under 12-13 timmar 
Men just dessa matlådor kan ju variera ifrån just lådor & ev. Någon färdig sallad

Och denna fick avsluta #fotoutmaningseptember2014


Bilden är ifrån dagens jobb ( den dagen ) 


Och maken & yngsta sonen beslutade sig för klippa rent extra mycket i trädgården 

Och för kunna göra det så var dom ju tvungna att flytta på alla till "annat ställe" 
Dessa stenar var ifrån början grunden till en grill , sedan har vissa av stenarna behövts till annat 

Typ ligger det nog mängder under vår uteplats 
?????? 

Och bjuder även på 
denna " frukt " #överraskad är jag och absolut maken att jag verkligen smakade ,,, 
Kan väl tänka mig att äta bara för att ,,,, 

Men men med lilla javakoppen 
Går det mesta 

Inför helgen är det kommunala jobbet ledigt & intresset 
KLIVER IN 

Uppställt på ala'gnagaredalen , så bara att börja packa tillbehör (kläder , skor) 

// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar