Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 9 april 2016

40 minuter & Ja vad ska man säga


Som jag tidigare skrivit så är det bästa att köpa sina egna presenter !!!!! 
Inser nu jag borde ju läst lite bättre på denna 

Denna knappen lyser i 40 minuter !!!
HERREGUD (varm hållning 40 min ) 

Denna bryggare lever inte samma tänk som jag 

Dvs ta EN kopp & sedan slappa eller fixa /strosa lite i joggingbyxan 
Eller köra ungdomar mot skolan FÖR att 
Sedan slå ner rumpan med en NY upphälld kopp i handen 

Jaja , själv köpa SJÄLV ha ,,,, 


Men men när huset iaf blev tomt idag så tryckte jag på knappen &väntade en stund för  att sitta i lugn & ro med EN macka nytt recept 
Smakade bra 

Maken han undrar lite hur kroppen mår av att äta ägg ?? 

Bra svarar jag , och nu har jag ju "slarvat " lite 
Jaja

Men visst blev jag lite förvånad 

3 påsar FULLA med äggkartonger !!! 
Drygt 2 med pant och 2 med tidningar /reklam och övriga kartonger 

Måste erkänna jag kände mig som "baglady" eller badlady 

Då jag pantade och Fick 2 pkt
hårfärg till priset av 1 

Tack alla öldrickare MEN nästa ggn KÖP gärna på systemet så panten blir mer 


För tydligen är åldern på högvarv eller "dom jävla GRÅ " på  snabb utväxt 

Vi har (jag och maken) 
Sagt vid tillfällen hur olika syskon kan vara men även väldigt lika också 

Och hur kan man ändras så mycket vid ålder  & då körkort ,,, 

Jag /vi är så imponerade utav den "lilla " sonen 
Vilken energi han visar & någon fick visst tydligen 
Rycka upp sig inatt för att fullfölja "avtal " 
Hm 

Nu är det ju inte så att våra 2 andra ungdomar är sämre på något sätt 
Utan är älskade precis lika MYCKET AV OSS 

Dock kan ju dom 2 som bor hemma nu 
Driva oss (mig ) till vansinnigt humör 
 


Även om dom ser oskyldiga ut här 
-----

Nytt ämne 

Både tur & otur jag inte åkte till "gröna skylten " igår utan 1 glasrött fanns hemma 
 Ha ha 
Hur kommer man på att bombhota ett systembolag 

Ja ja 
Blev inget besök idag heller ,,, 

Tog en promenad med hunden & höll 
Ju på att blåsa bort 

Annars planer för denna dagen är sparsamma 

Men kommer absolut inte ligga här helt ensam !!
utan då javakoppen som sällskap 

-----

Som sagt lördag i kalendern eller 
Semester är det ju 

Men ska nog iaf ta MEd mig lilla dammsugaren ner & ta en liten runda 
            SENARE ,,,,

För på planeringen idag står det checka sista runda på arbets schema v28-35 i önskemål som det så fint heter 

Sedan har jag redan gått vidare till v 43 


Så detta med 
Leva i nuet 

Är inte så anpassat för oss inom kommunala arbetet 

//
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar