Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 april 2016

Mygg , påsk & annat


Det räckte tydligen med att det var varmt 1dag så blev jag "bytet" för dom små jävlarna ,,
Och detta är inte enda stället som dom lyckats att bita mig på ,, 
Men det som kliar mest !!!

Japp innan v 28 ska jag raka benen 
Iaf 

Har nog redan kört en resumé från påsk  
Men denna hade jag tydligen tryckt in bakom massa saker 

Tack chefen , men detta året hade jag uppskattat 6-pack ägg 

Precis den gåvan som jag för några år sedan var ganska så spydig om
Jaja 
Nu ska vi inte gnälla om förflutna år 
och gåvor vi fått eller inte fått 
Eller hur mycket frukt -choklad 

Jaja

Hittade dessa idag för billig penning 

Och dottern hon tittade lite konstigt  på mig 
INNAN HON fick kuvert med sim-kortet & mobilen ,,,
Grattis i förskott älskade du 

Hon valde det svarta för kvällen 
-----

Enl maken skulle den tjejen  gå den hårda vägen och lära sig svetsa 
Kommer nog gå bra
för henne ,,,, 

Vår fina tjej som absolut kan trycka på rätt knapp för att dra igång något

 
16 år blir hon om 1 månad , lite märkligt då jag ju bara fyller 27 inom kort 

//
Ciao på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar