Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 20 april 2016

På din "tid " och plötsligt händer det


Alla pratar om det ,,,  

Jag som ofta bara har tv på i bakgrunden ?? 
Fick mig ett litet skratt 

Men det var inte just "den " tiden jag menade precis nu ,,, 

Är svårt just nu med radio /tv fejjan & instagram (beror självklart på vem man följer ) 
Att missa att det föddes en prins igår 
Ca 18:28 
Ha ha 


Och samtal kom upp ang publicering /foto av den lilla som kommer få sitt namn vid tillfälle 
Och vem berättar för svenska folket om "födseln " 

Jag gissar inte på namnet eller hur mycket av lilla killen syns på 1:a bilden 


Men blev som sagt lite överraskad och skrattade till När  Tarras Whalberg fick frågan av Peter  hur var det på din tid 
          
Och denna "mannen " svarade 

      POLAROID 

-----


Och igen stackars Linda 

Nu har hon plötsligt slagit i huvudet så 
det kom blod 

Självklart vill jag inte att folk ska skada sig 
Men visst önskar jag man kan få slippa 
Bli matad med så mycket "skvaller " 

Japp det går  att scrolla förbi ,,,,, 

----

Och visst funderar man på bilder som inte syns så ofta 

Ha ha 

-----
Snabbt inlägg som berör 
     Ska man vara vän med Sina barn


 
//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar