Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 1 april 2016

Då är vardagen här & annat blandat


För några av er är det ju helg ,,, Och visst är det ju så i folkmun 

Helgen skulle bjudit på härligt väder för att sedan växla om till något sämre 

Återstår att se. Dvs helgen bjuder upp till jobb " typ " betalda / kommunjobbet och även maken drog en sväng !!! JAJA sådant är livet 

Men igår var en härlig dag , ledig, kvalitetstid, solbrillor 



Snabbt föreningsjobb typ 3 minuter 


Blev lite godissugen & vips längtade efter jag efter dottern 


Middagen blev kycklingTacos & efterrätten stod Maja för 

Plötsligt så var dagen här då man med spänning öppnar tidningen !!!!

Bildresultat för läsa tidningen
Ha ha , vi har ju ingen men hörde iaf något i förbifarten 

Denna är tydligen poppis på fejjan iaf 


Nu kan våren & sommaren komma , ska bara köpa lite " blaskor " så jag kan slänga mig i soffan på altanen 



Blev även en förskottspresent ( av mormor ) till dottern 



Påsklovet har annars bjudit på förkylning , småstörande andra saker ,,

Ungdomarna har blivit ännu äldre 

Bildresultat för tiden
Hur svårt jag än har att acceptera det 
ha ha 

Har bläddrat lite bland inläggen & ser att jag ju faktiskt missat att delge er om lite saker !!!!!!

Både saker som nyligen hänt eller typ någon månad sedan och även ev saker framöver ,,,,

Men men ingen förändring på hur jag unnar mig 
Bildresultat för Rolig kaffekopp


//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar