Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 3 april 2016

Beck , längtan & uteblivet vin


Trött tröttare ännu tröttare ,,, 
Att ha påsklov innebär inte alltid man äe piggare vid återvändandet till jobbet 

Dock har ju en liten förkylning satt käppar för mig denna veckan  

Men men landade i soffan efter 12,5 timme på jobbet 

Och med något sämre sömn sista tiden (lång tid ) 

Och god natt #selfie
Eller så var det ju till maken 

Så var det ganska skönt att lördagen var över 

Sonen kom hem  efter En dag i goda vänners lag & lilla intresset 

Dock blev jag lite full i skratt 
Ett stort kuvert MEN pengarna var "ändå " helt ihop nitade ,,, 
Och fy vad jag längtade till depån när jag pratade med honom & hörde speakern och biljudet 
Sa det till Mina  kollegor OCH DOM BARA SKAKADE PÅ huvudena ,,, 

Jaja åter till att han kom HEM 
lagom 
till VAD JAG 

iaf tänkte Zappa på då gårdagen bjöd på annat 
 
Men snacka om förvåning 
Kanalen Fanns inte ,,, 

Men bara kolla play 
Betyget dröjer lite behöver sortera 

Min tanke var också att bara sjunka in /ner i soffan med ett glas rött 

Men orken till det fanns inte 
heller idag 

Så DAX 
att dra upp snöret i ryggen 
 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar