Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 9 april 2016

Du gnäller ju på alla !!! Och herregud (igen)!


Ni vet den där härliga känslan när nästan hela familjen är hemma och myser
Eller iaf äter inom samma timme eller typ 1 timme och 5 minuter iaf 

 #fredgasmys#letsdance
Dottern och jag började iaf 
(Ingen bild ) men riktigt gott ,,,

På tv rullade Letsdance & sporadiskt tittande var det 
 och visst blev /blir jag imponerad av Bianca oavsett efternamn 

Men för FAN stylisten 
under alla säsonger har ni aldrig hittat bra kläder till Jessica

Och självklart hoppade "grodan " ur munnen  på mig 
Orden var kanske inte direkt rumsrena 
Med Följd av att sottern säger 
Det säger du jämt & maken småskrattar !! 


Och detta är inte nätmobbning 
För jag gillar verkligenJessica
Utan  jag håller inte med 

Ser faktiskt ut som gamla mormors nattlinne 

Ser ni INTE eller ?? 
HA HA 

-----
Ofta i dagens läge pratar vi om samhället och uppväxt & även ta seden dit man kommer 

Innan i annat inlägg såg ni bombhot mot Systembolaget 

Och nu "bjuder " jag på detta 

 
Vad är detta ??? !'!!!

-----
Nytt ämne 
Bitska Bisan på besök 

 Nu gäller det att inte hänga
 ut  någon 

Men tänk efter vad du skriver och svarar på fejjan 
Pinsamt är bara förnamnet 

-----
Nytt ämne 


Försökte lura dottern jag köpt 3 biljetter 
Dvs pappa  & jag tänkte gå med dig 
Men kunde inte hålla mig för skratt 
Så hon avslöjade mig 
   & 
Nu kan jag ju säga jag avslöjade henne och innehållet i hennes väska 

Hm 16 år om 1 månad ,,,, 


Även denna kväll är vakthunden på plats 

//Ciao på er 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar