Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 8 april 2016

Rosa skimmer & gula blommor


Ska försöka puffa mig själv igen , då jag ju tydligen gjorde något bra TILLSAMMANS med fler andra 
Snacka om förvånad 

Men så oerhört roligt 
Synd bara att ingen av mina familjemedlemmar var med ,,, 


Och denna koppen gillade jag verkligen 
Sedan att den stod typ vid te-påsarna bryr ju inte jag mig om 
Passade perfekt till mitt kaffe 

Åter till "ämnet " vardagenpåhelgerna intresset , livsstilen 


Ska rensa lite bland "mappen " och vad passar bättre än NY fräsch 

Störande rosa ,, 
Hade inte påsken varit så fin så hade jag ev använt den i helgen 
Då i kalendern det stod folkrace reservdatum 

Fredag 8 april  i kalendern och en dag som berör oss inom Karlsson familjen 

Älskade svärmor skulle fyllt  år idag &
Idag har det gått 15 år sedan vi hade urnsättning ❤️

Så med vinden i håret blev det besök vid graven 

Hittade tyvärr inte gula rosor  
Så tulpaner fick det bli 

Hoppas blåsten avtog annars är risken stor att ljuset slocknar 

-----
Annat ämne 

Hittade denna /detta instruktions pappret 

Hur svårt kan det vara att använda 1 klocka !!!!! 

//ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar