Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 29 april 2016

Och så var det snart JUL ,innan semestern


Har sagt det innan
 "att leva i nuet "
tänker inte min arbetsgivare på 
Dock har jag hoppat 8 veckor i förväg här 44-51
Iofs är 1:a veckan enkel 2 dagar utbildning OCH RESTEN LEDIG  (önskas iaf ) 

MEN 11/5 SKA JAG IAF ha ÖNSKAT 
V 36 till 43 ,,,, 
jag ska kolla över det inom kort för finjustera lite 


Så snart kommer nog mailet att även detta ska vara igång 

Julafton en  Lördag jaja 
Helg som helg 

Åter till verkligheten just nu & tänk runt dom lediga dagarna jag ska ju iår ha 4 veckor i rad 
MEN SJÄLVKLART 

är jag omständig då någon ändrat vår period 

No Comments ,,,, 

Men 25-28 NEPP 
det blev 26-29 

       Så när är JAG LEDIG 

semestern v 34 är det typ 4 lediga -fria dagar 
Ha ha 
Hoppas sedan helgen blir riktigt bra 




Finns allt lite "baktanke " med bilden här ovan ,,, 

Denna nedan är ju faktiskt "halvsann " 


//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar