Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 1 april 2016

Pause ,,,


Visst har vi nog alla någon gång tänkt 
Att nu stannar vi tiden 

Eller att nu ska jag ta pause ifrån ,,, 
Man kan skjuta på saker 
Även om jag har väldigt svårt för det 

Att vara här & nu 
Jag börjar bli bättre på det 

Ha ha 

Har ju tidigare skojat  lite om /med makens olika incheckningar på olika hotell 
Är självklart glad över att han har ett jobb han får arbeta på 

Eller ta en pause ifrån ,,, ? 

Detta duger absolut för honom !!! 
Badkar &godisskål fanns också 

Tänker inte vara bitter utan jag har det ganska bra hemma 

ENSAM 
ZAPPA HUR JAG VILL PÅ TV
DRICKA KAFFE NÄR JAG VILL 
SPÅRA UR I GODISSKÅLEN , skylla på hunden 

Men fy fan så tråkigt 
Ha ha 

Någon som inte tar pause 
Är min fina hund 
Som absolut har koll på att ingen 
Obehörig går för nära trädgården 


Just nu inväntar jag pausen på lets dance ,,, 
Ska hänga tvätt & fylla på vinglaset och även brygga kaffe ,,, 

Är det egentid så är det 
Egotid finns också 
Eller så kan vi säga 
#selfie 

--
Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar