Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 7 april 2016

Nu är det på gång !!!


Japp även detta år köpte jag det jag ville ha ,,,

Grattis fina Bisan -frun & mamma 
Denna present är perfekt till dig 

(Förskott ) 

Och som "pricken" över så blev det paket till dottern också 


Återstår att få igång allt ,,, 

En ledig torsdag är inte dumt heller 
& den kanske bjuder på spännande saker också 

Annars då ? Livet rullar på 
Fick visa lite föräldraansvar !!!!!!
15 minuter högläsning i Basebo 

För att sedan äta grillat med större delar av min familj inkl. svärdottern 

Det var dottern som "felade " 
Men denna dag  var hon eparaggare med kompis med nytaget körkort ,,, 

Måste ta mig i "kragen " och jobba lite föreningsarbete 
Inventering på schemat !!! Blä (ha ha ) 
Men men jag fixar det 

Sedan måste vi faktiskt TA TAG I andra saker 
Vardagssaker som vanliga familjer har ??
Ha ha 

Nytt ämne 
Perfekt bild för mig är denna !!! eller VARFÖR gör man dessa tester 

Eller vid försök nr 1 blev det ju denna 

Funderade på att googla på " ambitiös" 
hörde på nyheterna att även läkarna googlar vis bemötande av sina patienter 


Fri tolkning ,,,? 

Jaja detta kommer iaf vara jag i sommar om jag nu får ledigt som jag vill 


Ska bara köpa mig en snygg svart bikini & en baddräkt 

FÖR SKA vi till det DÄR badhuset i Västerås 
MÅSTE DRÄKTEN  SITTA kvar även i slutet

Bildresultat för västerås badhus
På återhörande , dax för fix med tvätten  , disken & hunden 

Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar