Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 13 april 2016

Skärp dig och Mysa


Vissa dagar önskar jag denna blogg hade  en sekreterare ??? 
Eller hjälpmedel som diktafon ,,,, 

Rappakalja på hög nivå 


Just nu 
Tillåter jag en liten energitjuv störa mig 
Den  tuggar faktiskt på saker som jag tidigare levt (lite för ) 

Hörde vid  tillfälle av annan person en beskrivning som stämde så bra 
Synd jag inte sade det själv ,,,

Och just nu har jag glömt orden !!!!
Men känslan -förståelsen består 

Sedan är det självklart att vissa saker är lite modifierade ,,,, 
Tagna ut sammanhang 


Men det som varit har varit 

Jaja nytt ämne 

En bild säger ganska mycket 

 Stanna tiden kände jag här 
Och här ??? Ha ha 
Tisdag , popcorn & farfar pusslar
 (eller ? )


Är det kalas så är det ,,, 


1998-04-12
Döptes denna killen (Paddington ) 
Hur kan det vara så länge sedan 

OCH DETTA är också helt ofattbart 
O herregud igen 

SEDAN HOPPAS JAG NÅGON SPARKAR IGÅNG MIG IGEN 


Men men 
Kroppen är en finurlig liten grej ,,, 

Ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar