Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 18 april 2016

Dax igen för vardagen & att tänka runt boxen ,,,


Måndag och ledig ( välbehövligt ) 
Både för tvätten , disken och mig själv jobbade igår och det tog på krafterna 

Och då var det dax för årets 1:a rensning i /av silen ( tvättmaskinen ) då vattnet stannade kvar !!!!
Inte  så himla konstigt faktiskt 

Hunnit rensa ur husvagnen lite är så skönt att  att göra direkt 

Har snabbkollat preliminära antagningen / intagningen till gymnasiet
Kändes också bra , dock lite funderingar 
på vad ,vilka & hur 

Snabb middag 

Stekta champinjoner i massa vitlök & äggröra med stänk av purjolök och paprika creamfraiche 

En stund senare kommer gå till att fundera lite framöver 

Ha ha 
Vem vet hur det blir 
Olika saker ska klaffa 
Men kanske blir bra * 2 ?? 

Sedan måste jag ju säga äntligen en 
Bra nyhet !!!!!!!

Men också tyvärr ett svar på varför jag " fluffat" på mig lite 

Dvs alldeles för lite ledig tid för min del ,,,, 

Sedan dessa tester

Eller mindre bra egenskaper ?
Fast ibland undrar jag hur resultatet slumpas fram 

För i annat  test var jag den tystlåtna personen som behövde allt stöd den kunde få 

Eller bli pilot jag kan ju knappt väder strecken ???? 


Bjuder även på en bild (typisk heat ) med bilar lite huller om buller 
Detta är E som  kör Fillens bil 

Bilen som gick 6 vanliga heat i lördags & sedan 2 finaler (eller iaf ) 1 hel final och sedan bröt pga trasigt styrstag och trasig bärarn & punktering 

Men såg snygg ut ändå på transporten i söndags 

Jaja lite stryk då 

Avslutar med denna 


// ciao på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar