Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 26 april 2016

Heminredning , vart är tvätten, inte bilar & lite annat


Jag är här ,,, 
något mindre närvarande just här 

    Men testat igen på fejjan 


Visst stämmer den lite , är inte jättemånga som vet vem jag verkligen är ??

Och så blev det 1 till ,, 

Plötsligt händer DET 
3 rätt av 3 möjliga 
Ha ha 
  
Men har fortfarande koll på "andra " 
några iaf & vissa finns ju överallt 
*fejjan
*instagram
* verkliga livet 

Och SÅ  stör JAG  mig på ***** på nyheterna (TV4) stackars barn som typ inte fick en lugn stund ,,,, 

Jaja JAG SKA INTE KLAGA PÅ HENNE hela tiden 
- - - - - 
nytt ämne 

Sonen ska flytta och frågan kom upp vill du ha bilar som tapet ???



Nepp blev ett bestämt svar av lilla godingen 

Dottern som ni ju vet fyller snart 16 år & tror hon är typ som andra tonåringar ( ingen bild) 
men hennes garderob verkar ha flyttat till golvet !!!!!!!!!
Men vid olika tillfällen säger hon att hon lagt kläderna i tvätten 


nu får jag avslöja denna där med ryggen häråt 
 antingen så saknar han lillmatte & det är därför jag hittade 2 par trosor  under hans " täcke " RENTVÄTTADE VAR DOM 

dÅ GODINGEN ville träffa min mamma så fick det bli ett besök hos henne 
och visst visste hon vad hon ville dom skulle göra 
japp spela pingis i köket 
vet inte riktigt vem som vann ?
Men kul hade dom iaf 

- - - - - - -

Nytt igen 

Olika människor vill ju ha hjälp att städa , handla , tvätta 
eller då även bygga om huset !!  ??



Jag önskar någon annan kunde komma och placera ut sakerna i skafferiet på rätt ställe ,,,,

men jag trivs absolut att mitt röda vin står där 
 framför chiafrön och sötströ 


Plötsligt insåg jag att åldern har nog kommit ifatt mig  !!  ??
vill minnas jag blev halvsur när jag fick höra tiden resten av min familj gick och lade sig en kväll ,,,,,,

SÅ TILL 
denna artikel ,,,,,




Mitt svar 
NEJ TACK  skriver jag inte under på ,,

Jag skojar inte nu , utan jag får vara ärlig att säga VARFÖR SKA man köpa så sent 

nu låtsas ju inte jag vara präktig och säga jag inte är vaken så länge för visst har jag det även om det var länge sedan 

Kan inte säga direkt om det kommer bli så där för vid annat tillfälle såg jag att någon restaurang ev skulle bli tvingade att be sina gäster gå inomhus  innan midnatt då det skulle vara tyst 00:00

nÄSTAN TUR JAG INTE BOR KVAR I VIMMERBY ,,,,

 Jodå ibland saknar jag det 

Annars rullar livet på i typ Karlsson / svensson stil 
även om jag ibland känner mig något udda  mot vissa andra 

Men det är ju medvetna val jag / vi gjort  och kommer att göra 

Idag är det eller var det min lediga veckodag MEN 
då det plötsligt blev sjukinvasion på anställda på berguven - jobbet 
så drar jag väl mitt står och ställer upp 

MEN HOPPAS VERKLIGEN NI KRYAR PÅ ER SNART 
FÖR JAG HAR INTE TID ATT STÄLLA UPP 

Bildresultat för VARA UPPTAGEN

HA HA

// Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar