Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 1 januari 2011

Förväntningar

Ok nytt år framför oss , vad det kommer att bjuda på har jag inte full koll på , eller lite står nu redan i kalender och vissa saker vet man kommer att hända.

Men förväntningarna på året det är eller kan ju vara hur mycket som helst både privat, jobb , fritid om man inte tänker så långt.

Jag har inga löften från natten som ska infrias utan lutar mig bakåt och får fundera lite längre annars blir det bara ytligt .
Det mest glädjande är det /dom barn som planeras att komma under 2011 , det är så roligt att det nästan pirrar i magen.
Har ju andra känslor som inte pirrar på samma sätt tex vart är motorklubben på väg eller sporten i sig ,det kan jag nu säga inte var bra slut 2010 trots många duktiga personer ,,, men finns ju inget som säger att 2011 behöver kännas vid tjafset utan friska nya tag men ärliga mot alla även om det svider,där är väl min önskan ELLER skit samma jag är ju inte involverad med mer än det som varit men önskar ju givetvis bli tagen på allvar. JAG ÄR INTE EGO UTAN VILL VISA FÖRENINGSKÄNSLA

Önskar att mitt jobb ändrar sig " eller jag själv kanske det är "
Det jag kan känna är att jag ska vara så nära mina barn som det går .

Ska även skriva mer. Mina tankar Ang 2011 men inte just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar