Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 10 januari 2011

Jä.... mobil

Nu blir jag så irriterad på min mobil, hur mycket har jag missat eller ska jag säga hur mycket andra har missat .


Har fått sms utav S och svarat henne snabbt som jag brukar för detta med att skjuta upp allt NEJ PASSAR INTE MIG 
men på något sätt har jag märkt att responsen inte blev som jag trott, har sedan fått mer bekräftelse att något inte stämmer mellan oss HA HA 


På något sätt kan jag inte svara henne i samma kommunikation som hon sms mig utan jag får skicka genom annan .


Idag fick inte Uffe mina sms & jag inte dom från honom heller .var ju bara lite puss till dig o kram  mm som man skickar ibland 
Har sagt innan att efter min uppdatering utav mobilen syns det ingen "bock" att det är levererat  GILLAS INTE .


Får nog kolla upp det vid tillfälle men inte just nu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar