Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 januari 2011

nr 9 MAT

Uppgift nr 9 = Mat 


Känns ju roligt med detta inlägg direkt efter jag erkänt jag blivit tjock senaste tiden  ???????
men ok då var det visst vad jag åt under dagen & antar jag ska försöka få med drycken också 


Frukosten 

  • 2 kaffe o 1 rostad franska med salami på 
Mitt på dagen 

  • 1 kaffe & 1 äpple + 1 digestive
Lunch ca 13,30 (brukar aldrig äta lunch ?????) 

  • kycklinggryta o ris (lite grönsaker) + kaffe o 2 glas vatten 
Middag redan 16,20 pga fotboll, handboll & jobb 
  • Pommes o hamburgare 2 glas vatten 
På jobbet under kvällen
  •   1 kopp kaffe + 1 apelsin 2 glas vatten 
Hemma 
  • 2 digestive + 1 glas vatten 
Vet inte hur det ser ut i andras ögon men tyvärr är det inte så vanligt med 2 varma måltider för mig , minns nu hur jag var tvungen att ljuga för MVC  när jag skulle ha Nellie så det skulle se bra ut på pappret ja då hon var frisk o kry OCH I  lagom form när hon föddes & jag gick igenom graviditeten PERFEKT .

Som sagt jag är värdelös på att äta rätt varav jag ser ut som jag gör också  det blir mycket vatten & lite frukt under dagarna & givetvis kaffe .

Tycker jag har svårt att HINNA äta hela tiden 
Funderar ju faktiskt på att ta tag i mig själv bara för att se om man verkligen mår bättre ???

Tack så länge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar