Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 26 januari 2011

Vanlig Onsdag

Kan nog säga att det var en vanlig morgon här hemma hos Karlsson idag , ok Uffe skulle börja tidigare så han åkte innan halv 5, Vi har ju sista veckorna fått ha honom på hemmaplan med jobbet & det ser ut som att det ska rulla på lite till .SÅ JÄ.... SKÖNT MÅSTE JAG JU  FÅ SÄGA  och det innebär att vi kanske redan nu kan få lite inblick i SEMESTERN 2011 det blir inte så enkelt som vissa tror , jag har kollat upp på mitt jobb hur besvärlig jag kommer att vara att JAG MÅSTE VARA LEDIG på fel period enl reglerna som finns No problema alls , jag kommer att vara ledig 2 veckor på fel period sedan hur jag ska göra har jag inte tagit ställning till ännu .


Ok barnen var ju otroligt sugna på att komma till skolan idag så jag var ju snäll o körde dom innan halv 8 ???????? varför ?????????????????????????????????? inte vet jag 


Promenad med hunden & lite annat plock med allt möjligt som finns i "barnfamilj"  huset ,sedan givetvis KAFFE  vi pratade i förra veckan (inom jobbet) om hur mycket kaffe man dricker på 1 dygn jag var inte alls kaffeKÄRRING  utan verkade ganska normal med dom som jag ju just då pratade med .


Ska väl också kolla igenom middagen tills ikväll ,barnen har ju lite inplanerat så tyvärr blir det inga 5 st tillsammans vid middagen händer tyvärr inte så ofta längre, då jag jobbar kväll , fotboll, handboll ,gymnastik men det är väl så det ska vara & barnen är oftast duktiga och hjälpsamma vid dom tillfällena .( dom kan sköta micron) då middagen är färdig redan innan dom slutar skolan .


Har ju lite jag måste fixa med ang papper om livet & hur det ska se ut med allt 


                                           Ha en skön dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar