Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 25 januari 2011

Nr 15= fräser jag åt

Bjuda på mig själv   nr 15


Idag kan jag nog fräsa åt alla som kommer i min närhet ,är inte alls på humör för att vara trevlig !!!!!!!!!!!!!!!!!!NEJ INTE ALLS 


Men så är det ju som tur var inte så ofta utan jag kan tygla mig i sällskap om jag nu skulle vara på VÄRLDS DÅLIGT HUMÖR.


Detta med att ibland låta sur pratar man nog olika om med olika personer & beror nog på om det gäller det privata eller på annan nivå.Ibland är det ju stressen o "fel tillfälle" som gör oss inte rättvisa utan man slänger ur sig något som tolkas fel eller så tyvärr har man inte tid att reda ut situationen direkt .


Men nu till frågan vem fräser jag åt TYVÄRR SÅ ÄR DET EN DEL PERSONER SOM ÄR I NÄRHETEN !!!!!!!!!!!!!



  • ?
  • ?
  • ?
  • ?


Blir inte mer än så på detta inlägg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar