Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 26 januari 2011

Nr 16= vem kan reta upp mig

Ha ha det är ju nästan samma som förra inlägget i 20- listan 


Ja det är ju då frågan om det ska handla om vem eller också vad som kan reta upp mig  ???????


Det skulle kunna vara så enkelt att bara svara  Nellie (hon är expert på detta)
men det vill jag ju inte säga direkt , utan jag skriver  VAD IST eller lite blandat 



  • Absolut när barnen blir illa behandlade av  sina vänner 
  • Saker jag hör 
  • Vissa personer !!!! vid fel tillfälle som tror dom vet,kan bäst
  • Tanter i affären
  • Dom som storhandlar efter kl 16,00 på fredagar 
  • Telefon försäljare
  • ........... ????? mamma 
  • När bilen inte går som jag vill
  • När jag är på jobbet o jag måste svara barnen exakt vart ??????       TITTA PÅ GOLVET
  • Min chef
  • När folk utan (enl mig ) skjuter upp vissa saker 
Japp det får räcka nu känner jag   oj då vad det ser ut som jag är NEGATIV ??????????????

                                         HA DET BRA TILLS VI HÖRS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar