Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 januari 2011

Vilka föräldrar

Har idag kört båda barnen till skolan med litet mellan rum pga F var skolpolis & skötte 1 korsning.

När jag lämnade vår gata  för att köra N såg jag hur en mamma skrapade typ 40*40 rent  precis framför förarstolen "på rutan" in med 4 barn i bilen , bör ju tagit en stund att hoppa in ?? men VISST INTE HON VAR IFATT MIG SÅ JÄKLA SNABBT I BACKSPEGELN

såg ju nästan hur dåligt hon såg ut för bilen var nästan över hela vägen , o ingen koll hade väl på att det var halt ute för såg vid tillfälle hur bilen nästan snurrade  IDIOT SÄGER JAG.


Sedan när jag lämnat N  vid skolan så mötte jag ju F tillsammans med 2 andra "poliser" & som snäll mamma man vill vara så vände jag ju och körde dom den sista biten.

Då vid skolan idag var det visst väldigt många föräldrar som ville köra sina barn så kan nästan säga KAOS vid skolan .


Jag släppte av F o tjejerna  och bliunkade ut att jag ska lämna platsen  börjar att rulla o ser i backspegel att
bil kommer och blinkar in mot parkeringen  det finns massa platser bakom mig att stanna på
jä........... utl........ slänger in sin bil på 0 sek  precis framför mig o tror faktiskt han skriker något i bilen kanske till barnet eller till mig ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Jag sitter helt still o funderar på gick det inte barn framför min bil  jo men dom hade nog hoppat undan för dom var inne på gården 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar