Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 8 januari 2011

Stå på dig

STÅ PÅ DIG  SÄGER VI TILL VÅRA BARN ATT GÖRA OFTA !




Men hur ofta gör vi själva det i vuxna livet ,inte ofta nog kan jag känna ??har inget exempel precis just nu men vi kräver inte allt vi verkligen vill ha eller säger vad vi tycker .


Var ju fotboll igår med Felix vilken härlig känsla att få sitta där  igen och se hur duktiga dom är ,tyvärr åkte dom på förlust i viktig match så finalen försvann .


Kan ju känna att jag är väldigt krävande just inom sporten ,undrar om mina föräldrar krävde utav mig ??????????
inte på det sättet jag menar 


Pappa ville jag skulle hitta det roligaste i varje roll man tog ,men visst hade han krav på mig som inte alla såg /vet 


Mamma hade väl några typ när man bodde hemma men inte inom sporten .


Ska nog tänka igenom detta varför pressa barnen när jag inte pressar mig själv lika hårt 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar