Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 28 januari 2011

Nr 18 = vad gråter jag för

Ok nr 18 = vad får mig att gråta 


På något sätt så tycker jag det var lite dystra  inlägg på senare tid ( menar i 20-listan)


Men det är väl bara att försöka svara så kan vi ju snart avsluta denna "Farss"


Vad som får mig att gråta ,beror ju på vid vilket läge eller hur jag mår för övrigt, eller om man ska svara även dom gångerna som man bara blir blöt i ögonen ???? vid tillfällen då hjärtat värmer också.


Jag antar alla har sina svaga stunder & har olika sätt att hantera situationerna . Men visst finns det stunder då man bara låter tårarna rinna( iaf jag  gör det när ingen ser ) men visst kan jag visa tårar i allmänhet också .


Ok vi kör väl då 



  • Olika tv-program
  • Frustration ibland med /över barnen
  • Folkracen = pappa
  • Musik = pappa
  • Möte med människor = pappa
  • Bloggar jag läser
  • Min syster = Cancer 
  • Mitt Bröllop
  • Roliga historier
  • Böcker jag läser
  • Ormar
  • Skrattet 
  • Längtan till ????
  • Saknaden 
  • Vikten 
  • Ingen förstår mig 
  • ??????
  • ???????
  • ???????
  • ??????
Det får räcka så ,det blev väl lite blandat  även om det inte var så intressant?????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar