Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 28 februari 2011

Blä Årsfest

Eller vad var det nu vår ordförande kallade det avslutningsfest utav året innan , jag lyssnade kanske med knappt halvt öra på hela hans prat totalt jä.....a ???????


Hur kan man stå och tjata om ja tyvärr ingenting, är fullt medveten att allt inte gick totalt 100 % till vid vissa handlingar men pengarna på kontot var lite större & inte så sura miner 


Det jag inte gillar är när man skyller på människor som finns i vår underbara himmel  då har man sjunkit ganska lågt iofs är jag inte förvånad alls slutade förvånas för ganska länge sedan ang denna man , på pappas årsdag 2 år bad han mig att jag skulle försöka ringa runt till människor för att jaga reda på artiklar / urklipp ang folkracen !!!!!!


Ja ja nog om detta , årsfest Vimmerby MS  
Långt möte   lite rörig prisutdelning många som inte var där för att hämta sina priser  & katastrofalt äcklig dålig mat  fy så hemskt det smakade ,
som tur var hade jag ju beslutat mig för att bara närvara en kort stund innan ens festen / mötet startade .
Jag var hemma igen 22,30 hade då även varit på preem och köpt halstabletter o lite mineralvatten för att sedan avnjuta lugnet i soffan med barnen tittandes på en dvd film grown ups  hette den var liten trevlig film med mycket skratt för oss vuxna .


Detta med klubbens årsfest o känslan av att gå varierar måste jag ju säga, eller allt med vår klubb och känslor varierar efter att pappa lämnat oss , men jag har vuxit upp med föreningskänsla så det ska till mycket för att inte  visa sig på möte / fest Tack pappa för du visade mig under åren 
Ja ja sedan att man vissa år inte stannar tills det stänger o släcker spelar ju ingen roll


Men absolut måste menyn ändras till nästa år  BLÄ BLÄ BLÄ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar