Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 14 februari 2011

Hipp hipp hurra

Vi har ju en tonåring i huset " ok hade 1 innan " .

Ja vi börjar väl med att säga att jag sov ju på jobbet fredag-lördag så visst funderade jag på hur allt var när jag skulle komma hem ca 08,00 på morgonen efter jag hämtat bussen vi skulle färdas i till Sävsjö o Boda borg .
Hemma väntade hela familjen på att vi skulle äta frukost, tyvärr hade ju jag missat nybakade frallor så bara att dra till affären . Åt i ganska lugn o ro och planerade upp vilken ordning alla skulle hämtas & lite justering på lagen .


 KL 10 lämnade vi 9 st personer 4 vuxna o  5 barn Hultsfred för att stanna i Vetlanda och snabbmaten MC donalds framme vid Boda borg lite info var ju 4 som inte varit innan och testat sina kunskaper.


Så himla enkelt var det ju inte att få dessa stämplar  men visst löste vi några celler , fika pause & sedan fick barnen leka tillsammans o vi vuxna testade hur vi funkade tillsammans .


Var väl hemma lagom 18,30 då vi lämnat tillbaka alla barnen på rätt adresser ,vuxna skulle ju med hem  sedan intog vi även denna helg grekisk pyttipanna den var inte riktigt lika stor hetta denna gång men så gott ändå, sällskapsspelet  kom fram & vips så var klockan 02,15 och vi hurrade för felix som föddes fredag 13:e kl 02,15 , sällskapet lämnade oss , sedan blev det  bara att mysa en kortis med maken för att orka höra klockan ringa 07,30 för jobb ngr timmar .


Igår var det ju dax att fira igen då blev det tacos till barnens stora förtjusning & även min då  kaffe o tårta sedan proppmätt & rapade vitlök .


Är ganska säker på att min lilla pojke  var nöjd 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar