Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 2 februari 2011

Nr 20 = Ångrar jag

Värst vad det blev tråkiga inlägg från listan  på slutet 


Nr 20 detta ångrar jag

ha ha vilken jä,,,,,,a    fråga precis som att det skulle vara så himla enkelt att svara på ?????????????????????????

  • Varför var inte Betygen inte högst i klassen 
  • varför , varför ,varför 
  • Varför försökte jag inte bli längre 
  • ?????
  • ?????
  • ?????
Nej det är inte så jag tänkt att svara även om det som sagt inte är direkt så att det ploppar upp saker i huvudet på mig .Så visst har vi säkert nästan alla utav oss gjort sådant man kan ångra typ vid osämja med någon nära eller vem som ??
då kan man ju slänga ur sig en groda ibland som inte den andra är förtjänt utav . Men man får väl rensa sig själv genom livet och försöka att återställa det som ligger och gnagger  om det nu är något .
Ibland har jag saker jag ångrat att jag inte hanterat på bättre sätt för att jag själv skulle kunna må bättre .


Kan ångra mig lite att jag inte sökte lite psykolog hjälp när pappa gick bort ?? 


Tror det får räcka nu faktiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar