Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 februari 2011

Hittat i inläggslistan

Oj vad det var inlägg som jag inte har lagt ut .


Bli kär i någon annan "under ngr minuter "


Vi hade ju en härlig helg med syrran och mamma ,var ju på pasta restaurang med barnen sedan åkte ju dom hem för att kolla dvd som dom hyrt.

Vi åkte mot Cirkus för att se We will rock you .Trots att jag ju satt precis bredvid min make & höll handen ibland och myste tillsammans "när ingen såg"  så blir man ju nästan förälskad i huvudpersonen i "pjäsen " ha ha en liten kille med underbar röst "menar ju inte ålder " utan från våra platser så såg han liten ut men vilken RÖST HAN HADE , SNACKA OM ATT JAG smälte där i min stol. Alla som medverkade var ju duktiga men han var ju bara bäst 


Jag undrar hur folk tänker vid andra uppträdande ????
typ dom som går på Ladies night eller annat där KVINNOR bara vrålar rakt ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar