Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 23 februari 2011

Tillhör fel familj

Kanske lite knäpp titel ,men vet ej hur jag annars ska beskriva den .

Jag som sällan lyssnar på radion på dagarna eller i bilen hörde faktiskt något som fick mig att tänka tillbaka på något en älskad vän sa till mig ,det är nu några år sedan . Då handlade det om ett samtal i matsalen på BB och hur bemötandet mellan mamma/pappa var eller jag kan skriva hur dom bråkade med varandra inför resten av chockade föräldrar . Då kom denna känsla som jag har full förståelse för vilken tur att ???? kom till vår familj och inte hamnade i denna  då det ju inte var helt normalt vid starten av livet "Jag vet om att jag har fördomar "  med en pappa med skitiga kläder,luktade svett & alldeles för stor snus i munnen skrek svordomar  , och en mamma som verkade helt förbi utav trötthet & säkert massa tjat utav honom under förlossningen .
Jag är också glad att detta barn kom till "rätt familj"


Inom min familj så är det ju endast pinsamt för barnen när jag kollar deras matcher  ha ha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar