Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 4 februari 2011

Fredag i februari

Gud vad tiden springer iväg ,redan fredag igen & på något sätt känns det som jag inte bloggat om något alls ??


Ska idag kolla över 1 ev överraskning till Felix tills han fyller år , vet ej alls om det går i lås med mina tankar runt detta. 
Tycker att vissa saker går lite motigt just nu för mig ,men tyvärr har jag mina tankar på annat håll sådant som gör mig både ledsen & upprörd gäller tyvärr både privat o jobb , det privata är ju lättast att prata om och det är ju upp till mig vad jag vill dela .Jobbet får jag ju bara tänka lite viskningar om men men det kanske löser sig vid tillfälle men tyvärr tror jag det tar lite längre tid .


Och  nu har vi lämnat in den där jä....   minnes-annonsen till tidningen varför utsätter man sig för det ,det är ju ändå så många som är medvetna om att han varit borta i 2 år så varför påminna ?????


Jag kan fortfarande inte ta till mig att han inte finns , det fräter sönder mig inifrån vissa dagar 


Fick sms  igår att det såg ut som att vårt möte i söndags gick bra ???  !!!  
ja det gjorde det & jag vet inte vad olika personer har för förhoppningar ang vissa saker ÄNNU  men  förra året visste man lite mer ,men vi har ju inte dragit igång alla område på 100 % ännu så det ändras nog framöver .Såg i mina protokoll att vi ligger lite efter i datum för möten, men vi ska väl snart försöka ha 1 med enbart oss Tl , Gruppen för  säkerheten har ju redan 1 möte bokat med brandkår så nu börjar det för Uffe då att vara delaktig på sitt sätt i många möten  "vi andra 2 " får ju överlåta det till honom som han ju är bäst på iaf om jag jämför med mig själv. 
Vi har ju alla VÄLDIGT  olika erfarenheter runt arrangemanget 


Jag har ibland lite svårt att prata om just denna tävling , och det är så mycket olika känslor med i bilden från många håll.
Men får hoppas vi slipper känslan av att jobba i motvind .


Jobb ja det är ju det som står på schema även denna helg men med  ganska överkomliga  tider , givetvis fyller även handboll & fotboll , möte denna helg i kalendern .Men ikväll hoppas jag på en lugn kväll utan släkt o vänner HA HA  tveksam till att det blir så  faktiskt .


Annars så har veckan bjudit på extra jobb på jobbet & stor överraskning på antal sparade semesterdagar jag hade . Uffe jobbat över både på morgonen o efter jobbet på em , Felix skadat sig på handbollen , nellie varit på bio mm mm mm 


Jag har hjälpt till så inbjudan till att ta folkrace licens kom ut på 3 sidor kollat upp om vår kanslist kan hjälpa till med att kopiera lite "återstår att se antal som hinns "

Tyvärr har jag inte justerat på protokoll sedan i söndags men tänkte göra det nu i em så det skickas ut i helgen

Har skrivit under på att Felix ska med på skolresa utan oss föräldrar .

Har hämtat  Maja på dagis o haft henne några timmar här hemma vi var och handlade och hon fick givetvis lägga lite saker i korgen som hon önskade , kände mig duktig & väldigt ung igen att hämta på DAGIS .

Nu är det nog dax att kolla över upplägget på denna fredag trots att jag inte har några måsten så finns det lite att göra

// ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar