Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 11 februari 2011

Hurra för jobbar kompis

Igår så hade vi överraskning för R på jobbet som fyllde år , vi träffades hos T innan för småprat o dryck .Vi hade ballonger med text på &GULD HATT som hon skulle ha på sig vid besöket på restaurangen senare på kvällen , när vi närmade oss dörren så STÅR HON JU I KÖKET  men men vi överraskade ju bara genom att slita upp dörren o storma in i lägenheten 10 personer & sjöng ja må hon leva ja må ...........
Hon ser helt förskräckt ut först !!!!!!!


Vi blev bjudna på chips, ostbågar & väldigt mycket skratt innan åker  vidare mot restaurangen ,jag blev inte helt nöjd med min mat smakade inte 100 % som den brukar men ölen var god då till det vanliga för min del jag var ju tvungen att  sms familjen för att kolla läget hörde inget så fick anta att det var lugnt , när jag kom hem så sov ju barnen men Uffe var vaken så vi pratade lite om helgen framför oss vad som var i kalendern o vad vi strukit för barnen pga överraskningen för Felix   vi strök fotbollsträning för Felix  & Nellie fick hoppa över 1 fotbollsmatch ( hon fick ju välja ) och visst valde hon ju att följa med oss .


Annars är det ju jobb för min del i helgen ska sova jour i natt och sluta kl 08,00 imorgon för att ha dagen ledig  ,sedan ska visst Felix klass sälja några lotter för att dra in mer pengar till sin klassresa så minst 3 vinster i Alla hjärtans tecken per elev har inte hunnit titta på det ännu trots det skulle lämnas senast igår torsdag !!!!!Felix gav mig lappen igår efter skolan & då hade jag ingen tid till det .
// ha det bra nu 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar