Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 20 februari 2011

Jäkla föreningsliv

Ibland passar vissa saker absolut inte in i planeringen . Som just idag när vi njuter av att vara lediga och tillsammans med Gretha stugorna .vi gick ut i det otroligt fina härliga vädret & Uffe åkte på möte Ang säkerheten Semesterracet o ev blev det ytterligare 1 möte om ekonomi o MASSA SKIT FRÅN 2010 ångrar mig lite att jag inte följde med honom pga att vi var ju fler som ansvarade om inköp ,men han fixar nog detta .

Kors i taket så är vi ju lediga allihopa imorgon Uffe tagit semester jag / barnen lediga till fredag .

Em o kvällen bjuder på trevligt sällskap o gott vin & solsidan innan vårt kära Rappakalja kommer fram .
Nu lite mys vid brasan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar