Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 9 december 2011

Att Älska och sakna

Ibland finns det inte ord för vad man känner utan det bara snurrar i huvudet .Man älskar så det gör ont i hela kroppen och magen är i uppror.


Jag är faktiskt dålig på att visa mina känslor förutom när jag är arg  men händer faktiskt inte så ofta längre !! ?? ha ha
fråga inte barnen bara !!!!!!!!!!!!!!

Vissa dagar så kommer saknaden oerhört snabbt så det nästan är löjligt.
Ja vad säger man om dessa 




Semester
Saknaden 

Julklappar av morfar testas
Fyller 40 år
Tuff o häftig hos faster



Vill vara blonda !!!!


Nu kör vi 

Jo vi gillar varandra ibland

Maskerad




Våra 3 underbara 

Lägg till bildtext
Hörde av en god vän att "dom " börjat att gå ut mer tillsammans hon/han men  vet inte om det skulle passa oss ??
Ni har sett dom innan men här ser ni igen  det som förgyller mitt liv 

1 kommentar: