Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 22 december 2011

Nu ska här läsas om skvaller & kärlek

Missade ju tyvärr att gå till biblioteket idag , men alla böcker ska tillbaka, så jäkla skönt att igår var sista dagen och slut  seminarium på den 2:a kursen 


Så nu under 1- 1,5  vecka ska jag bara läsa skvaller tidningar & ev börja på ny bok har ju 2 som väntar på mig med som det låter väldigt fängslande innehåll /handling.

  • Fortfarande Alice ?
  • Hypnotisören ?


frågetecknen är för jag är osäker över titeln , pga just nu vet jag inte till 100 % vart böckerna är ?
 men det jag vet är att närmsta dagarna kommer det bli mycket vin med svägerskan o massa mys med våra familjer , ang kärleken så hoppas jag den flödar ordentligt både inom oss och i skvaller blaskorna



2 kommentarer:

  1. Jag unnar verkligen dig att bläddra i kändisarnas liv i alla dessa tidningar som finns.
    Hoppas din ledighet är skön

    SvaraRadera
  2. Glöm inte maken under ledighet när vinet kommer fram

    SvaraRadera