Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 6 december 2011

Kan man skriva vad som helst ???

Hur ska jag förklara detta nu då , så ingen tror att jag mår skitdåligt ??

Inget lönt att linda in utan IBLAND BLIR JAG SÅ TRÖTT PÅ LIVET


menar absolut inte att jag inte kommer att vilja leva utan är  bara så jä....a trött på allt /många runt mig
(ibland )

Dvs jag är inte den jag vill vara eller önskar jag vore , utan tyvärr har jag varit sur , gnällig , lite osams med barnen ,  och antar att maken har väl fått se /höra  en lagom  sur fru även om vi inte har så mycket tid för varandra kan väl säga att vi jobbat mot varandra men stämmer inte så värst mycket ha ha 



men just nu känner jag inte för att ha just detta livet som jag lever.

Lite konstigt att jag inte går i taket för det kan jag göra och det är på många i min omgivning & tänker givetvis inte säga vilka  för varför ska de gå och oroa sig för om jag skulle explodera.

Men antar det faktiskt är ganska så vanligt att man inte alltid är toppen glad åt alla och då även allt som finns omkring oss.
Ska inte säga att jag inte tycker om utan vissa dagar så tycker jag mindre om 

  • Mig själv  
  • fritiden  som tar tid 
  • Mina barn 
  • Min make
  • Mitt jobb
Men vissa dagar så ÄLSKAR JAG JU ALLT  förutom mitt jobb


Som tur är så finns det inte så många utav dessa dagar i mitt liv men dom finns där.

Fast mycket blir bättre bara man tar sin lilla kopp med det härliga kaffet o bara sitter och gör ingenting 

3 kommentarer:

  1. Klart att man måste få vara trött på sitt liv o även familjen ibland , men vilken tur för dom så är du ju inte det så ofta-

    Skulle vilja byta ut mitt liv också men tror inte jag skulle passa in hos någon annan?
    sköt om dig så ses vi

    SvaraRadera
  2. Ha ha du är för go , klart att många känner igen sig.
    Men jag som följer din blogg är absolut inte så van att läsa att du är sur .
    Men detta med kaffet känner man igen 100% hi hi

    SvaraRadera