Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 16 december 2011

Helg igen

 Fredag igen & jag sitter med lite kaffe(varje dag )  , dottern är förkyld så hon ligger uppe i sin säng  ännu.Regnet hänger i luften hade ju önskat att det nästan vräkte ner snö ist ??


Vad bjuder denna helg på då , jobb ev. för båda men mest för mig. Handboll för Felix som åker till Norrköping imorgon och ska vara över natt det är ytterligare 1 steg i detta usm som de är uttagna till så självklart finns det lite prestationskrav över laget. 

Hade gärna önskat jag kunde följt med honom o laget .
kanske trist för honom tänker ni väl då !!!  men tror faktiskt han uppskattar  när jag finns där för honom , eller så är han väl bara snäll mot sin mamma när jag frågar honom om vissa saker ??

Nästa helg är det ju julhelg & enl mitt tänk så håller vi på med fixa fram  frukost  runt denna tid , för att ingen ska behöva att känna sig  stressade för att åka runt & då ska Tulia fira sin 1:a jul  med många släktingar .



Jag måste nog försöka att kolla upp hur många som tänkt att komma till oss på uppesittarkvällen då den 23:e 


Men vi ska igenom denna helg som ju även innehåller tända 
sista ljuset.


Jag har lite blandade tankar om denna julen  men inget någon annan behöver känna oro inför  utan för er rullar mitt liv på .


Hm undrar när lilla gumman kommer ner till mig , eftersom inte hunden ska vara i soffan så sitter jag ju själv här under filten. Men jag trivs ganska så bra ändå

2 kommentarer:

  1. Så underbart att få tända 4.e ljuset på söndag. Hur ofta jobbar du på helgerna tycker det ofta står du har jobbtid

    Håller med dig om regnet o snön. Trevlig dag önskas dig

    SvaraRadera
  2. Vi på mitt jobb ska göra 12-13 helgpass på 8 veckor, och ibland har jag inte tid att då göra typ fredag-söndag utan får gå in extra andra helger annars så är det ju varannan

    SvaraRadera