Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 5 december 2011

Jag var inte alls upplagd

Är faktiskt lika tom idag ifrån vårt möte igår inne på klubben då vi skulle prata om 2012 ???? !!!
 och vem vill jobba och med vem ha ha  .Kommer ihåg att jag tyckte det var lite märkligt även året innan då det skulle planeras  kanske är fel på mig ????
Men ska fylla i min kalender med vad som sades JAG ÄR ABSOLUT INTE MISSNÖJD om nu någon skulle tro det utan bara en liten off känsla jag hade . Men som sagt det löser sig

2 kommentarer:

  1. Det är väl bra att planera upp tävlingarna. Jag ska försöka bli on till vårracet så du inte blir missnöjd hi hi
    kram

    SvaraRadera
  2. Sandra- jag är helt säker att tävlingen / tävlingarna även under 2012 kommer bli bra. Klart man måste planera också var inte det jag menade-

    SvaraRadera