Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 9 december 2011

Morgon tv

Jag har nu suttit kvar lite med mitt kaffe i 2 dagar och haft tv på "eller bytt kanal"   har jag gjort.
Brukar ju ha nyheterna rullande  även om jag inte tittar så noga 

 Så  jag har  sett
Alla älskar Raymond  och herregud vilken morsa dom har .Men vilken makt hon har över dom och gubben i huset  ha ha.


Sedan bläddrat bland annat.


Nu är det ganska länge sedan men visst satt jag o barnen ibland vid loven och kollade in dessa där man skulle gissa ord eller namn .
 Nu vid loven så har jag gått vidare på dagen innan dom ens kommit till frukosten 


 Men det är mycket repriser eller så är det reklamen om just den serien jag sett innan för kände igen lite utav Jims värld 


Eller är den  en kopia av mitt eget liv då maken ibland är hopplös ha ha skojar ju lite.


Ja har man inget annat att göra så förstår jag absolut att folk kan fastna i soffan /sängen hela dagen för det ena avlöser ju det andra programmet på alla kanaler, nu har ju inte vi så värst många men dom räcker ju absolut för vår familj .


Tv eller inte så försvinner dagarna ganska så snabbt med lite annat som man ju  gör eller bör göra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar