Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 8 december 2011

Nästan som semester

Alla har vi ju våra egna tankar på vad ledighet / semester är , jag gick ifrån mitt arbete i söndags kl 15,00 (4/12) för att komma tillbaka på måndag kl 14 dvs  den 12/12. Så visst kan jag ibland säga att vårt önskeschema är bra   när det blir på detta sättet utan att ta semesterdagar eller ligga på - i vår tidbank.men brukar inte kännas bra 


Så visst är det skönt, även om det inte är så mycket som är inplanerat &  imorgon så är även Nellie ledig från skolan  då dom varit iväg en dag på äventyr som var flera timmar än vanliga skoldagen så då blev det ledigt . jag hörde något om att sova över med kompis men det återstår ju att se hur det blir med det ?


Semester ja det har jag tagit 23-25 december kände  att jag ville det och fick det också. Måste titta på hur mycket semester jag har kvar från detta år, hade väl 23 sparade sedan innan ??? men vad jag sparar till absolut inte något planerat hade ju lite planer på att åka iväg med familjen runt påsk 2012 men det sprack lite eller det vet jag inte om det gör utan det får vi väl se ???


Nu ska jag sätta mig och bläddra bland olika bloggar för kaffet är färdigt 


//Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar