Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 26 december 2011

Bra trots -snö & jobb

Jag är här & har kollat mail,bloggar och andra saker. Har ju varit ledig 4 dagar så självklart är jag inne o vänder några timmar på jobbet för att sedan åka tillbaka till familjen.

Vi äter gott & bara myser vid brasan ,bastun igång igår.Huset var kvar ,kollade innan plikten kallade &vi lämnade inte större kaos efter oss ha ha.

Mer om uppesittar kväll & tomten mm kommer när vardagen är här ??

men får ju säga att finns inte värst mycket att gnälla över förutom det vanliga ,så stora frågan är byte av jobb eller sluta fira högtider ???

Men 2012 ska kanske bli som tidigare år med vilka /vart vi ska träffas , då bara resan för mitt jobb tar 1-2 timmar av värdefull tid.

Ja ja det löser sig säkert.

Ha en underbart trevlig måndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar