Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 12 december 2011

Ska man skratta eller gråta ??

Detta med att bo på liten ort har ju sina olika sidor och absolut hur man ser på sakerna som snurrar. 

Tror faktiskt att jag i  tidigare inlägg  nämnt det tillfället  då barnen lyckats övertala mig om att köpa frukost på preem nu  (frendo)  då faktiskt dom som jobbade visste exakt vad barnen ville ha (
 t.o.m. vilken av  dressingen )


självklart är det kul att kunna handla för några hundralappar o vid kassan inse att plånboken definitivt inte är med  men då kan man komma in senare eller när det passar och betala.

Men nu har jag ytterliggare fått bevisat att dom som jobbar i respektive affär har (lite )koll på vem man handlar åt för nu när jag sist skulle handla snus till Uffe  så visste dom vilken sort jag skulle ha ??  även att han ibland bytt


Jag undrar hur mycket dom ser utan att låtsas om det ha ha 

2 kommentarer:

  1. jadu dom ser säkert massa olika saker , bra med butik ändå så man slipper lämna sakerna där och stå utan mat

    SvaraRadera
  2. Det kanske man skulle sadla om till att sitta i kassan på preem hi hi.
    'Ja dom har nog mycket att berätta om de skulle få möjligheten ?

    SvaraRadera