Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 26 mars 2012

90- års kalaset bokat

 

Ha ha

Riktigt så här illa tror jag väl iaf inte det ser ut inom några månader då vi ska ha gemensamt firande 


dvs vi är faktiskt 3 st som får denna gedigna summa i årtal/ ålder


även om kärringen "ensam på bild " påminner om mig ibland. 


Men det blev jag som sa vilket datum vi skulle ta då jag ansåg min kalender var mest pressad ???? Så nu är det dax att börja planera även det som om jag inte hade annat för mig , då vi ju är släkt med varandra så blir det mest släkt
ha ha men säkert blir ju någon/ några vänner bjudna


då vi ju faktiskt har släktträff 1 månad innan och folk planerat den så vill jag minnas att vi är 48 st på makens sida dvs den sidan av släkten är ju vår gemensamma 


sedan blir det ju några på sidan som tillhör E ca 8-10 (släkt)


 Jag bidrar med från min sida 5-7 st (släkt)


F har   0 st på/från  andra sidan kan inte tänka mig annat även om det skulle vara ok med oss andra, så tror jag inte det passar  ??  !!


Även om jag / vi är väldigt sociala så  är jag inte så förtjust i just dessa tillställningar ?? men får ju försöka att göra så detta passar mig då jag ju faktiskt är huvudperson  eller 1 utav  ?


Ja jag är ju född utan humor ha ha 
Det känns ibland som maken har rätt i det ??  !!!!


Men har ju absolut inga större problem att bjuda på mig själv 
Det blir säkert bra , bara vi börjar att planera
//Kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar