Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 11 mars 2012

Vi är på gång

Dom friska vågorna är på väg till våra kroppar.
Tur vi har vår släkt som handlat åt oss och även lagat mat i huset här hemma.

Vi (maken/ jag) är inte helt 100% ännu så tur kalender är tom på tid för mig imorgon ,maken får stanna från sitt betalda jobb. Tyvärr trodde vi väl på friskare så vissa saker blivit gjorda men utslagen efteråt !!!!!
Dvs vi tog i för mycket & för fort.

Idag ska vi försöka laga mat själva "eller ?"
Huset fyllt av VÅRA EGNA HA ha
Dvs 1 riktig kock +andra duktiga

Hoppas er helg + ons -fred varit bra
Vi hörs av snart ,ska försöka få ut lite  som ligger sparat.

//kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar