Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 28 mars 2012

Passar inte mig ha ha

Rubriken skulle lika gärna kunna heta SÅDANA SOM DU .
Jag har nästan ingen koll på politik , lyssnar sällan /aldrig självmant på radio (nyheter) ha ha .

Men idag på nyheterna , det ser jag varje morgon till frukosten så var det debatt ang köns identitet tror jag är rätt namn ??
så var det 2 st som pratade /debattade om könen på personal på dagis/förskolor

den ena var nog "personal" och den andra ?????surra kärringen  inte någon gissning ens ??

Men jag hängde med lite i snacket  och gillade personal tjejen , hur hon snackade om att det tar inte lång tid ens för oss föräldrar som precis fått vårt lilla barn innan typ pappan säger till nyfödda sonen jaadå tänk när du får följa med till garaget eller följa med till fixa båten ???


mamman säger och nu blir det mera lek med dockorna hemma ???? och att det är bra för barn att det jobbar både män o kvinnor 


bla bla bla 
Det jag skulle säga var ju att t.o.m. jag blev ställd när kärringen säger  det är sådana som du på förskolorna som gör det svårarbetat och svårt att prata i !!!!!   ????


Jag hoppas definitivt inte hamna i debatt med just sådan kärring , hade inte slutat bra för hennes del 
ha ha 


mycket kan jag nog höra men lite tokigt uttryckt i tv-n om jag nu får säga något 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar