Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 13 mars 2012

Lite kort bara


Jahop då har man legat dålig och under täcket i flera dagar  ok bilden/storleken på sängen borde varit bättre men så här såg det nog ut ibland när HOSTAN SATTE IGÅNG TÅRARNA RANN OCH HALSEN SVED?? 
  maken fick ju då också sin del o fELIX eller bättre vi säger att nELLIE varit / är frisk  
Innan jag kollapsade onsdag förra veckan så hann vi ju med barnbarnet som ni ju redan vet  , sedan går ju dagarna snabbt så i söndags var dom tillbaka hos oss tills idag tisdagFreddy o Tulia kom ju lördagen och passade på att ge farmor lite tid , men som vanligt var stämningen så där mellan mor & son ??
  Tulia är så duktig med att sova hos oss bredvid mig   och äta , självklart så inhandlade jag ju pure till henne  var ingen större höjdare men vi andra fick ju skratta iaf  men jag har sagt att det är bara att fortsätta prova .jAG FÖRSÖKER ATT SLÄPPA KONTROLLEN !!!!så Freddy känner att han hänger med 
 
Nu när 4 mån passerat så gav jag lite förslag på att ge katrinplommondryck som lite hjälp för magen ? Lilla godingen också varit lite förkyld men det släppte ganska snabbt ändå.
sNART KOMMER NOG HUSET LÄNGRE BORT BLI KLART SÅ DET blir inflyttning  
Det är inte alls svårt att ha små barn i dagens läge om alla nu hade haft sådan farfar + bonus MIG  som jag som vår fREDDY har .sA DET TILL uFFE NU PÅ MORGONEN 
Solen skiner ute så det är så himla skönt i skuggan , och där sitter jag ju med min kopp  
Ha en bra dag , hörs vi snart
//B  

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar