Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 7 mars 2012

Jag har iaf magmuskler.

Under allt hull så finns det just nu trötta muskler ifrån all min hosta.

Man kan även säga att jag idag (onsdag ) varit helt däckad barnen fick göra sin egen frukost för just då orkade jag knappt röra mig,hade ju varit o fixat välling /ersättning till Tulia och efter det försvann all ork .

Ja vi kan också säga att idag har jag varit gnällig men nu är det ju så att ingen hört mig så det låtsas jag inte om.

Hoppas snart maken & barnen kommer hem för jag saknar dom.

Tillbaka till rubriken ,tyckte kanske jag hostade mycket igår men om jag nu med vetskap om hur min mage/rygg känns idag vid hostanfallen  så är det absolut träningsvärk
Fy fan vad ont det gör. Så lite rörigt blir det vid hosta då jag både håller 1hand på magen &den andra mitt på huvudet för det känns som huvudet ska explodera  ???

Tror ärlig inte jag varit sjuk på detta sätt på säkert 10 år ??
Maken envisas att jag ska ringa läkaren ??  men idag har jag inte gjort det. Återstår att se hur jag vaknar imorgon .
Hoppas på bättre iaf för på detta sätt i humör känner jag absolut inte för

Trevlig kväll på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar