Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 mars 2012

Japp snabbt tillbaka i vardagen

Som tidigare inlägg  visar så är "rätta vardagen "här igen.
Det innebär att jag är bänk sittare igen på dotterns taekwondo .



Maken sms är det ok jag jobbar över då i princip typ sms skulle kommit snart klar  puss ses snart hemma !!
Ja varför blir jag förvånad  ha ha

Eller det blev jag verkligen det NEJ DET BLEV JAG JU INTE.



Men även om tiden ibland är tight så trivs jag med att det finns aktiviteter som håller igång barnen.
Även att vi haft en lugn helg så önskar jag det snart var helg igen ha ha 

Men den ser ju ut som mina typiska Japp jobb någon utav dagarna eller bättre säga leda lördag och då är det nytt barndop inom släkten .



Men det är det sista för just nu ,om ingen överraskar oss med bebisnyheter .släkten alltså


Fick ju foto på nyfödd bebis i lördags ca 3 timmar ?så himla kul o mysigt 
Tänk så lite som kan glädja  en hel dag.
Nu pause för vatten o dax lite lyssna som föräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar