Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 5 mars 2012

Hur blev helgen ?? !!

Den blev iaf inte riktigt som jag föreställt mig , även om jag ju inte planerat något särskilt . Menar att maken frågat vår 20-åring  hur vi skulle fira , vårt förslag /tanke var ju att fixa god middag ev bjuda svägerskan på middag .


Det blev sjukhusbesök  6 timmar för maken + dottern & även 2 kusiner som stöttade svägerskan som tyvärr  genomgått operation av armbrott men då i Linköping dvs skadan hände i lördags fm o operstionen blir måndag  tur det finns morfin


Felix var ju iväg lördag och hans handbolls lag blev 2:a i dm serien mellan småland & blekinge GRATTIS
Jag sov ju jour på jobbet sov väldigt dåligt så lite seg när klockan ringde , men helt ok att gå hem innan  dagen knappt börjat 


På något sätt brast samtalen mellan maken & sonen runt firandet för vi träffaDES  knappt då igår söndag . Men vi hade en underbar dag ändå jag & maken  , Självklart lite tråkigt att vi inte sågs men hjälper ju inte älta det  men vår dag gick till vasaloppet och lugn dag med promenad  i det fina vädret till/ifrån   A-lags match i handboll som blev seger för "oss" dottern i simhallen med kompis, yngsta sonen iväg på fotbollsträning   middag tillsammans med annan kusin som ju då deltagit i vinnande laget för herrarna .


Blev tyvärr tråkiga besked för "svärdottern " så hon lämnade Hultsfred ganska så tidigt under söndagen men dom hade nog haft en trevlig kväll med mat & dryck


Ganska lugn söndag iaf även om maken stack iväg på lite möte inom klubben  söndag morgon .


//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar